Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 12, 2011
Image Size
1.9 MB
Resolution
1191×9160
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,889
Favourites
42 (who?)
Comments
21
Downloads
48
×
Kagura's Plushie Tutorial pt.2 by SerenityPhoenix Kagura's Plushie Tutorial pt.2 by SerenityPhoenix
Hey there! Here's another tutorial I made featuring Kagura's plushie! I had to make it into 2 parts because I went over DA's file size limit... -_-'' ANYWHOOO! This is part 2! I had so much fun making this! Yup yup! Took a while though... If you have any questions about something confusing, ask away!

On a side note, I love Kagura so much! She's crazy... like me! Long live Fruits Basket!!

Tutorial made by me~SerenityPhoenix
--Part 1--


Oh yeah... I love comments! So... comment away!! XD
Add a Comment:
 
:iconorigamiakatsuki101:
origamiakatsuki101 Featured By Owner May 25, 2013  Hobbyist Artist
KYO-KUN!!!!!!!!!!
Reply
:iconserenityphoenix:
SerenityPhoenix Featured By Owner May 27, 2013
Kyo-kun!! *_* <3
Reply
:iconkawaiikissable:
KawaiiKissable Featured By Owner Oct 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
I love Kagura! This is the first person i've ever cosplayed as and i hope to redo her! She's just so adorably aggressively in love with Kyo :D
Reply
:iconserenityphoenix:
SerenityPhoenix Featured By Owner Oct 24, 2012
I love her too! She is one feisty girl! I would love to see your version when it's ready! :D
Reply
:iconkawaiikissable:
KawaiiKissable Featured By Owner Oct 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Well i need to loose a few of these pre-halloween 'buy a 40 pack of candy and eat it just cause i can' weight so i can fit back into her dress. THEN I'll totally show it to you!
You see awesome.
Consider yourself watched by yours truely!
o.o wow that came out more stalker-like than I wanted |:
Reply
:iconserenityphoenix:
SerenityPhoenix Featured By Owner Oct 25, 2012
Hahaha Halloween candy is too yummy to bypass! :D But I definitely can't wait!! ^_^ And thank you so much! Not at all stalker-like!! :P We're all stalk-ies by nature! ;)
Reply
:iconmarakat651:
Marakat651 Featured By Owner Jan 30, 2012  Hobbyist General Artist
Oh! I'm planning on cosplaying Kagura this year! I wanted to have it be special so I was going to make it myself (Plus the internet one looks silly) and yours came out good! I'll definitely use this tutorial!
Reply
:iconserenityphoenix:
SerenityPhoenix Featured By Owner Jan 31, 2012
Yay! Thank you!! More Kaguras in the world! ^^ Oh indeed I found that the pictures on google lacked the shape and the look altogether so I though: "This is my vision, it looks right, let's share it with the world!" XD Please, I would love to see your creation when you're done! :D
Reply
:iconmarakat651:
Marakat651 Featured By Owner Jan 31, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah! Although I've still got a good few months so heh. Yeah Kagura is awesome, I mean I like Tohru but... Kagura wins.
Reply
:iconserenityphoenix:
SerenityPhoenix Featured By Owner Jan 31, 2012
Haha! I like Tohru too but indeed, Kagura's too awesome! :D
Reply
Add a Comment: